Penktadienis, 25 rugsėjo, 2020

Lietuviška kosmetika. Kas padarė projekcijas ant katedros? Iškabų gamintojas be iškabos.

Simas Chomentauskas – virtualios ir papildytos realybės sprendimų įmonės „Gluk Media“ bendraįkūrėjas ir vadovas. Kartu su komanda jie pirmieji Lietuvoje pradėjo kurti 3D projekcijas ant miestų pastatų. Vieni žinomiausių kūrinių – kalėdinės pasakos ant Vilniaus Rotušės sienos. Tačiau inovatoriai neapsiriboja viena kryptimi: jie realizuoja interaktyvių žaidimų aikšteles, naudoja „Brain waves” technologiją, o jeigu neranda savo idėjoms reikalingų priemonių – patys jas susikuria!

Rūta Merkytė ir Vytautas Tauginas – ekologiškos kosmetikos prekės ženklo „Manilla” kūrėjai ir vadovai. Šiemet atšventę ketvirtąjį įmonės gimtadienį jie džiagiasi, kad be jokių paskolų ir investuotojų pavyko užauginti įmonę iki milijono eurų apyvartos, o artimiausiu metu ketina ją padidinti dar bent tris kartus. Taip pat, vystydami patinkančią veiklą, jau spėjo pelnyti penkis aukso medalius parodoje „Rinkis prekę lietuvišką” bei vieną apdovanojimą Švedijoje.

Audrius Butkevičius – Šiauliuose įkurtos reklamos gamybos ir serviso įmonės „RD Signs“ vadovas. Jo komandos kuriamą lauko ir vidaus reklamą visame pasaulyje kabina tokie žinomi prekės ženklai, kaip „Renault”, „Ferrari”, „McDonald’s”, „Subway”, „H&M”. Ir nors 98 % įmonės pardavimų sudaro
eksportas, tačiau vienas didžiausių vadovo prioritetų – kompetetingi vietiniai darbuotojai. Visa komanda dirba pagal aukštus ISO 9001 ir LEAN principus, o pernai metais „RD Signs“ įsikėlė į naujas nuosavas gamybos patalpas su dar didesnėmis plėtros galimybėmis.

RAŠYTI ATSAKYMĄ

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia